İade Seçeneği

Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

  • Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?


    1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde info@inovateknoloji.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için “kargo bedelini” ödemeniz gerekmektedir.

    2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

    3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

    ·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

    ·         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

    ·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

    ·         Cep Telefonu,kulaklıklar,bluetooth kulaklıklar,

    ·         Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

    ·     Basılı ürünler (Kitap, vb)


    4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

    5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

    6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

    7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

    ·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler  iade alınamamaktadır.

    ·          Her türlü yazılım ve programlar

    ·         DVD, VCD, CD ve kasetler

    ·        Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

    Telefon kontör siparişleri

    8.Ambalajı açılmış,hasar görmüş,yırtılmış,koruma bantları yada jelatini yırtılmış,ürün bütünlüğü bozulmuş ürünler iade alınamamaktadır.
    9.Siparişinizi teslim aldıktan sonra hasarlı olduğunu tesbit etmeniz durumunda kargo firmasına mutlakahasar  tutanak tutturmanız gerekmektedir.Kargo hasar tutanağı olmayan ürünlerde iade yada değişim yapılamamaktadır.


    "Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür.

    Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz.

    Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

    Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir.

    Tutanak tutturarak ürünü teslim almadan görevliye kapıda iade edebilirsiniz. Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz.